środa

Krem maślany do zdobienia tylkami rosyjskimi

Zamówiłam sobie prosto z Chin tylki do zdobienia tortu kwiatami z kremu maślanego, w zestawie miałam 7sztuk tyłek. Wypróbowałam 3;)

Tylki miały poczekać aż nadejdzie jakaś okazją do ich wykorzystania,mój małżonek namówił mnie do wcześniejszej próby;) W sumie i dobrze bo się okazuje że muszę troszkę potrenować jeszcze zdobienie;)

Biszkopt kakaowy przepis tu klik
Masa śmietankowa klik

Krem do zdobienia tylkami :

1/2 szklanki mleka
1/3 szkl cukru( ja dałam 1/2 ,krem był za słodki)
200gr masła w temperaturze pokojowej
Sok z cytryny ,ok 1/3 łyżeczki

Mleko podgrzewamy z cukrem do jego całkowitego rozpuszczenia.
Następnie naszą mixsturę studziły,musi być zimna.

Masło uciekamy na puszystą masę, stopniowo dodajemy ostudzone mleko ,ciągle ubijając aż powstanie gęsty puszysty krem. Na końcu cytryna, chwilę miksujemy i gotowe.

Krem dzielimy na partie do osobnych miseczek. Do każdej porcji odrobina barwnika spożywczego,mieszamy.
Dekorujemy;)

2 komentarze: