środa

Kotlety mielone z idyka z koperkiem i szczypiorkiem

Kotlety mielone to u nas rzadkość...niestety nie przepadam za nimi  a raczej nie przepadałam!
Dziś zrobiłam je, z ciekawości dodałam świeży koper i szczypiorek prosto z mojego ogródka :)
Zasmakowały mi bardzo ! Mielone w tej wersji są naprawdę smaczne.



Składniki :

500 gram mięsa mielonego z indyka
1 bułka zwykła ( namaczam ja wcześniej w wodzie )
cebula pokrojona w drobną kostkę
2 ząbki czosnku  przesiane przez praskę do czosnku
1 jajko
solidny pęczek kopru
pęczek  szczypiorku
sól,pieprz,papryka czerwona w proszku
olej i 2 łyżki masła do smażenia
mąka pełnoziarnista do obtoczenia mięsa( można użyć bułki tartej)

Przygotowanie:
Wszystkie składniki wrzucam do miski .Koperek i szczypiorek siekam,dodaję do reszty.Bułkę mocno odsączam z  nadmiaru wody. Łącze ją z pozostałymi składnikami.Wszystko dokładnie mieszam.Doprawiam solą pieprzem i papryką.Formuję kotleciki . Obtaczam w mące i smażę na oleju  masłem.

SMACZNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz