piątek

pomysł na..jajka sadzone w papryce i parówkach

Jajka ..Moje dziecko je uwielbia! Nieważne czy gotowane czy smażone! Nawet gdy widzi surowe jajko ,  to się trzęsie  żeby je od razu zjeść:)  Więc dlaczego ich nie urozmaicić żeby jej jeszcze bardziej smakowały? :)

Jajka usmażyłam w plastrach papryki i parówce z której ułożyłam kształt serca.
Rodzince najbardziej przypadły do gustu w parówce mi w papryce:)
Tak więc trzeba próbować :)



Składniki :

Jajka ( u mnie 7 szt)
 papryka czerwona ( u mnie 1)
parówki ( ja miałam 2)
pęczek kopru
pęczek szczypiorku
sól,pieprz
masło do smażenia

Przygotowanie :

Paprykę umyć,  usunąć nasionka. Pokroić ją w  ok 1 cm plasterki. Parówkę przekroić w wzdłuż ,nie do końca, jeden koniec zostawić nienacięty. Odwinąć ją tak aby zewnętrzna strona parówki znalazła się w środku tworząc kształt serca i spiąć wykałaczką.

Masło rozgrzać na patelni , rozłożyć na niej  papryki i wbić do każdej jedno jajko oprószyć posiekanym koperkiem i szczypiorkiem .Doprawić solą ,pieprzem. Gdy usmażymy jedną stronę to delikatnie łapiemy łyżką od spodu jajko wraz z " obręczą" i jednym zdecydowanym ruchem odwracamy je na drugą stronę,smażymy...Tak postąpić ze wszystkimi  paprykami i parówkami.

Smacznego..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz